Thursday, September 24, 2009

Testimoni

Osteoporosis & Alpha Lipid LifeLine

Ramai telah menyedari Osteoporosis (Tulang Rapuh atau tidak padat) akan mula berlaku apabila seseorang itu menjangkau usia 35 tahun, lebih2 lagi dikalangan wanita. Di sini kami ingin berkongsi pengalaman seorang kakak bernama Siti Hajar di Kulim, Kedah bersangkutan dengan kes osteoporosis ini.

25 Mei, 2006 ketika beliau berusia 45 tahun, beliau telah mengambil ujian kepadatan tulang dan hasilnya tulang beliau telah menghala kepada Osteoporosis (T-Score -0.6).

Sila lihat laporan asal beliau dibawah:

Setelah beliau diperkenalkan dengan khasiat Alpha Lipid LifeLine pada dan beliau mengamalkan pengambilan Alpha Lipid ini, alhamdulillah pada 13 April, 2009 lalu, dikala beliau sudah berusia 48 tahun, beliau sekali lagi mengambil ujian kepadatan tulang dan hasil yang sangat menakjubkan kerana kepadatan beliau kembali normal malah melebihi dengan hasil T-Score 3.1

Sila lihat bukti pemeriksan tulang beliau dibawah ini:Sekiranya anda ingin bertanya sendiri dengan puan Siti Hajar berkenaan khasiat dan pengalaman beliau dengan Alpha Lipid LifeLine, sila hubungi beliau ditalian 017-4326577 atau suami beliau En. Yusof ditalian 017-4957847.

Pesakit Kanser Paru-Paru.. Bagai Mati Hidup Semula

Kisah benar yang dikongsikan oleh Puan Shima dari Nilai, N. Sembilan di forum www.team-alphalipid.net/forum

Ni lagi satu cerita benar.. Sorang student saya bercerita tentang ayah dia yang disahkan oleh doktor menghidap kanser paru-paru.. Bukan sebab merokok tapi disebabkan oleh kerja-kerja meracun di kebun kelapa sawit.. Subhanallah... Teringat cerita kak Ani dari Sitiawan, saya bercerita pengalaman kakak tu pada student saya. Mulanya dia ragu + malu untuk beli susu sebab katanya belum ada duit (tunggu biasiswa.. biasalah student)..Tapi saya tak kisah pun kalau dia ambik dan bagi ayah dia minum dulu.. Duit lain cerita, yang penting saya rasa puas sangat kalau-kalau saya dapat membantu meringankan penderitaan ayah dia tu...

Saya sebenarnya tak yakin jugak boleh ke kanser baik dengan hanya minum Alphalipid?.. Tapi saya positifkan pikiran saya, kalau tak dapat sembuh sepenuhnya at least saya dapat bantu ayah dia menjalani hari-hari selepas rawatan kimoterapi tanpa banyak masalah.. 3 minggu selepas cuba minum Alphalipid, student saya datang jumpa saya dengan wajah dan suara yang sungguh menceriakan.. Ayah dia dah boleh bawak motor dan katanya badan dia lebih sihat (sebelum ni ada misi kat hospital tempat dia buat rawatan syorkan susu jugak tapi cap lain....)

Terbukti sungguh ALPHALIPID sangat berkesan membantu merawat pelbagai penyakit tanpa kos yang TINGGI...Semua orang mampu memilikinya... Apalah sangat RM150 berbanding faedah yang diperolehi darinya... Apapun Syukur Kehadrat Allah SWT kerana dengan izinNya dan KuasaNya, pelbagai penyakit dapat diubati...

Anda boleh menghubungi Puan Shima ditalian 016-2150451 atau email beliau di azmyshima@yahoo.com

Jatuh Dari Bangunan 4 tingkat.... Apa ada dengan Alphalipid?

Testimoni kali ini diterima dai Puan Shima dari Nilai, Negeri Sembilan. Ikutilah kisah menakjubkan..

Salam Sejahtera Warga Alphalipid.net...

Saya ingin berkongsi satu testimoni sangat luarbiasa.. 2 bulan lepas, sepupu saya yg baru berusia 23 tahun diuji dengan kemalangan yang sungguh dahsyat. Bukan kena langgar kereta tapi terjatuh dari apartmen 4 tingkat (tak tahu macam mana jadi). Allah masih sayangkan dia, umurnya masih panjang walaupun tulang belakang L4 sepupu saya pecah (bak kata doktor yg merawat dia tulang tu seperti meletup!!!), tulang kaki hancur dan tulang antara lengan dan siku pun berkecai.. Kos operation mencecah ribuan ringgit..

Kami semua terkejut tetapi sebulat suara ingin mencuba Alphalipid sebagai bantuan dan sokongan kepada proses penyembuhan yang doktor jangkakan tidak kurang dari 6 bulan.. Sepupu saya dipaksa minum Alphalipid sebanyak 3 kali sehari (sampai dia pun naik jelak..).
Dengan izin Allah SWT, pemeriksaan ulangan oleh HTJ menampilkan hasil yang amat menakjubkan sehinggakan doktor pakar sangat hairan dengan kadar pemulihan yang dialami oleh sepupu saya.. Dalam masa tak sampai 1 bulan, dia sudah boleh bangun dari tempat tidur dan duduk sendiri atas kerusi roda (walaupun tulang tak cukup satu set!!) dan 3 hari lepas, nasib baik saya tak ada sakit jantung sebab sangat terperanjat jumpa dia sedang makan-makan dan duduk macam tak ada apa yang berlaku...

Bayangkanlah berapa cepat Alphalipid bertindak (dengan izin Allah)... Kalau nak dinilai dengan wang ringgit, JAUH lebih MURAH berbanding produk-produk lain yang sedang meletup di pasaran (yang katanya 400% lebih berkesan dari produk lain...) Saya macam nak suruh dia jadi Duta Alphalipid je (walaupun belum pulih sepenuhnya, dia sangat bersemangat bercerita dengan orang lain tentang keberkesanan Alphalipid)...

Terima Kasih Alphalipid... HIDUP ALPHALIPID...

Sekiranya anda ingin terus menghubungi penulis testimoni ini, Puan Shima dari Nilai, N. Sembilan, anda boleh hubungi beliau ditalian 016-2150451

Testimoni Biz Alpha Lipid & Wanita Mengandung



Perkembangan biz Alpha Lipid bersama rangkaian AlphaLipid.Net dikongsikan sendiri oleh En. Harni dari Kuching, Sarawak. Kesungguhan beliau membantu rakan niaga yang bersama2 beliau membina biz ini sangat hebat. Tahniah dari kami! Sikap beliau yang suka membantu dan tidak jemu membantu telah meningkatkan biz Alpha Lipid beliau, alhamdulillah.

En. Harni juga berkongsi testimoni tentang isteri beliau yang sukar untuk tidur kerana mengandungkan anak kembar, dengarlah sendiri testimoni ini. Untuk bercakap dengan En. Harni, anda boleh hubungi beliau ditalian 019-8570623.

Selamat maju jaya buat semua!

Testimoni Alpha Lipid dari En. Saiful Bintulu Sarawak



En. Saiful dari Bintulu, Sarawak mengambil masa 8 jam untuk sampai ke Kuching, Sarawak bagi menghadiri Majlis Penerangan Biz Alpha Lipid baru2 ini. Syabas, atas kesungguhan beliau, semoga biz Alpha Lipid beliau akan terus maju, insyallah. Dimajlis tersebut beliau tidak melepaskan peluang untuk berkongsi pengalaman beliau membina biz ini dan testimoni berkaitan ahli sukan dan jeragat, suatu yang menarik. En. Saiful boleh dihubungi ditalian 013-5769999.

Testimoni Buasir Terkini

En. Rozaini yang telah lama menderita penyakit buasir berkongsi testimoni beliau setelah mengamalkan Alpha Lipid LifeLine.

Beliau menderita penyakit buasir sejak tahun 2003 sehingga tahun 2008 sehingga pada awal tahun 2008 buasir beliau terpaksa dibedah buang. Setelah dari pembedahan tersebut, pendarahan sering keluar dan beliau telah mencuba berbagai cara dan rawatan termasukkan pemakanan kesihatan. Namun setelah isteri beliau mengesyorkan agar beliau mencuba produk Alpha Lipid LifeLine ini, dalam tempoh seminggu pengambilan produk Alpha Lipid LifeLine dengan izin Dia Yang Maha Pengasih, pendarahan tersebut telah berhenti.

Kini beliau telah boleh menikmati makanan kegemaran beliau seperti makanan pedas, daging dan lain2 lagi. Semoga perkongsian beliau ini dapat memberi harapan kepada mereka yang senasib dengan beliau untuk kembali sihat, insyallah.

Penyakit Buah Pinggang & Pemindahan Organ

Bagi mereka yang mengalami penyakit buah pinggang, yang melalui proses dialisis dan bagi mereka yang menjalani pemindahan organ seperti buah pingang, hati, jantung dan sebagainya adalah dinasihatkan untuk mendapatkan pandangan dan nasihat doktor terlebih dahulu.

Sekiranya anda ingin juga mencuba produk Alpha Lipid LifeLine ini untuk Penyakit Buah Pinggang & Pemindahan Organ, sila dapatkan pandangan Doktor terlebih dahulu.

Testimoni Alpha Lipid LifeLine

Salam hormat

Blog ini dibina untuk memberi ruang dan peluang kepada pengguna Alpha Lipid LifeLine untuk berkongsi pengalaman... berkongsi cerita... segala kisah derita bertukar ceria...

Disini juga kami akan paparkan cerita dan kisah gembira mereka yang telah berjaya mengatasi masalah kesihatan dengan pengambilan Alpha Lipid LifeLine.

Sebarang testimoni... cerita dan pengalaman, silalah kongsikan bersama untuk semua yang hadir ke blog ini dapat inspirasi... dapat harapan untuk mengubah masa depan..

JANA PENDAPATAN & KESIHATAN ANDA DISINI!!!!




MARKETING PLAN

Daftar klik link di bawah:

http://www.alphalip id2u.com/ ?ref=1801

No comments:

Post a Comment